Het overgrote deel van ons cliënteel bereiken we via mond-aan-mond reclame. Dat kunnen we alléén maar verwezenlijken door onze klanten jarenlang een ‘goed gevoel’ te geven.

Wat vertellen klanten over DIPSSS?

Benieuwd? Ontdek hieronder wat ze van onze werkwijze en onze service vinden.

Inge Wouters uit Tielt-Winge
Inge Wouters uit Tielt-Winge

Ons bed zit ons letterlijk ‘als gegoten’.

Als de ene partner een koukleum is terwijl de andere makkelijk zweet en als de ene 30 kilo meer weegt dan de andere, dan is samen slapen niet altijd even makkelijk. Wij vonden echter dé oplossing, dankzij de grondige en individuele slaapanalyse van Dipsss. Het waterbed dat ons werd aanbevolen, is volledig individueel aangepast aan onze complexe situatie.

Meer zelfs, het past zich ook moeiteloos aan aan veranderingen.

Ik ben blij dat ik het advies heb opgevolgd en niet zomaar een standaardwaterbed heb gekocht waarin een van ons beide (of allebei) misschien nog problemen zou gehad hebben. Mijn enthousiasme stak mijn schoonzus aan om ook een waterbed in huis te halen. Ze had eveneens rugklachten en contacteerde Dipsss met de vraag of ze via hen eenzelfde systeem kon bestellen. Hoe vlugger, hoe liever want elke nacht slecht slapen was er één teveel.

En daar heb ik nogmaals gezien dat Dipsss een echt en integer adviseur is. In plaats van deze overtuigde klant meteen een slaapsysteem te verpatsen, kwam er een adviseur langs die eenzelfde, grondige analyse maakte van de slaapbehoeftes van mijn schoonzus en –broer. Tot hun verbazing werd een waterbed zelfs volledig afgeraden!

Volgens het medisch verslag waren de rugklachten niet dezelfde als bij mij. Een boxsprings met aangepaste matras waren volgens Dipsss veel meer geschikt. Ze hebben de raad opgevolgd en slapen nu ook op rozen!

Lees hier het hele verhaal
Meneer en mevrouw Neyrinck uit Beerse
Meneer en mevrouw Neyrinck uit Beerse

Mijn rugpijn verdween dankzij een aangepast slaapsysteem.

Mevrouw Neyrinck: Een tiental jaren geleden kochten we tijdens een productdemonstratie een speciale matras met schapenvel. Een dure aankoop, maar wie pijn heeft, heeft nu eenmaal geld veil voor producten die een oplossing bieden. Omdat de matras werd voorgesteld als hét ultieme middel voor rugklachten, aarzelden we geen moment.

Ik stelde al mijn hoop op deze nieuwe aankoop. Ik moest me immers elke ochtend uit mijn bed laten rollen van de pijn.

Meneer Neyrinck: Mijn vrouw is een rugslaper, met een holle rug. ‘s Morgens werd ze daardoor wakker met verstijfde spieren, waardoor het onmogelijk was om gewoon zoals iedereen op te staan. Ook ik had wel wat pijn, maar dan vooral in de nek en de schouders. Ondanks de beloften van de verkoper, veranderde er echter niets aan de problemen. Bij nadere analyse bleek de ‘speciale’ matras trouwens niets meer te zijn dan een gewone mousse.

Meneer Neyrinck: Enkele jaren later bezochten we een woonbeurs. Op de stand van Dipsss ontdekten we diverse slaapsystemen waarop we konden gaan liggen. Dat overtuigde ons al iets meer. We hadden ons lesje immers getrokken uit het verleden en waren allesbehalve op zoek naar een verkoopspraatje. De vertegenwoordiger zei tot onze verbazing zelfs: ‘Probeer maar, ze liggen allemaal lekker. Maar met kleren aan 5 minuutjes op een bed liggen, is iets heel anders dan er in lichte slaapkleding de hele nacht in doorbrengen. We mochten dus alles uittesten, maar hij verwittigde ons dat hij ons met géén van de bedden naar huis zou laten gaan.

Mevrouw Neyrinck: Ik vroeg hem wat hij dan wel op de beurs stond te doen. Hij antwoordde dat Dipsss een slaapadviescentrum is. Dat ze informatie gaven over de verschillende producten die er op de markt zijn en dat ze, op grond van een doordachte, professionele analyse, individueel slaapadvies aanboden. Een slaapsysteem op maat van ons twee.

Meneer Neyrinck: Die aparte aanpak stemde ons tot nadenken en we maakten, zeer benieuwd, een afspraak voor een analyse bij ons thuis. Alles wat met ons slaappatroon te maken had, hebben ze ons toen gevraagd: lighouding, of we woelig waren en veel transpireerden of niet, hoe groot we waren en wat we wogen, welke specifieke klachten we waar precies gewaar werden, enzovoort.

Mevrouw Neyrinck: Wij kruipen ’s avonds met plezier in ons bed en komen er ’s morgens uitgerust en ontspannen weer uit. Ik heb nog maar 1 probleem: op vakantie gaan betekent voor mij onmiddellijk terug rugklachten. We zullen het er niet voor laten, maar ik ben telkens blij als we thuis komen en weer in ons eigen bed liggen.

Lees hier het hele verhaal
Ludo Beckers uit Tessenderlo
Ludo Beckers uit Tessenderlo

Eindelijk terug uitgeslapen het bed uit!

Dat je een matras om de 10 jaar moet veranderen, hebben wij ‘aan den lijve’ ondervonden. Mijn vrouw en ik sliepen al een hele tijd slecht en vooral ik had voortdurend last van rugpijn. We zochten de oorzaak eerst bij onszelf – onze leeftijd, onze houding -maar niet meteen bij ons bed dat inmiddels al zo’n 15 jaar oud was.

Tot mijn schoonzuster vertelde dat haar man en zij veel beter sliepen sinds ze een waterbed hadden. Ik trok meteen op verkenning uit en bezocht verschillende slaapspecialisten. Ik kan u dan ook zeggen dat ik al in heel wat bedden heb gelegen!

Een waterbed leek ons dan ook de beste oplossing voor ons specifieke probleem. Ondanks die overtuiging, liet ik me door mijn schoonzus toch overhalen om eerst nog eens mijn licht op te steken bij het gespecialiseerde slaapadviescentrum Dipsss. Ik wilde graag een bevestiging van ons vermoeden, voor ik tot een definitieve aanschaf overging.

Eindelijk iemand die echt luisterde. Wat wij vooral waardeerden, was de unieke, aandachtige aanpak van het centrum. De adviseur luisterde meer dan een uur naar onze klachten en wensen en noteerde alles nauwkeurig. Op basis van een grondige analyse van onze fysieke eigenschappen en slaapgewoontes kwam hij tot de conclusie dat een waterbed voor ons inderdaad de beste oplossing was. Je gelooft niet hoe je leven verandert als je zonder pijn de dag doorkomt en je bovendien ook nog eens een volledige, ongestoorde nachtrust hebt. Wij voelen ons ’s morgens uitgeslapen en kunnen vlot ons bed uit. Dat is ooit anders geweest! Als je stijf bent van het liggen, is het niet alleen een ramp om te slapen, maar ook om uit je bed te komen!

We slapen inmiddels al jaren op het waterbed. Geen haar op ons hoofd dat er ooit aan denkt het om te ruilen voor een ander systeem!

Lees hier het hele verhaal
Martine Vanzurpele uit Linter
Martine Vanzurpele uit Linter

Alles werd berekend op onze individuele situatie.

Tot voor kort kon ik ’s nachts moeilijk de slaap vatten wegens pijn in de nek. Ik was erg afhankelijk van de zorgen van mijn osteopaat. Via via kwam ik bij het slaapadviescentrum Dipsss terecht die mij een waterbed op maat van onze individuele behoeften aanbeval. Ik slaap nu ongelooflijk lekker en diep.

Letterlijk alle plekjes zijn immers goed ondersteund en vooral de warmte is zeer heilzaam voor mijn nek.

Luisteren en oplossingen bieden in plaats van praten en verkopen. De aanpak bij Dipsss was totaal anders dan in de slaapwinkels die we hadden bezocht. In plaats van het klassieke verkoopspraatje – dat niet altijd even professioneel onderbouwd is – kregen we hier het verzoek rustig te gaan zitten en ons verhaal te doen. Na een grondige, professionele analyse concludeerde Dipsss dat een waterbed voor mij de ideale oplossing was. Deze doordachte aanpak van luisteren, analyseren en concluderen haalde ook mijn echtgenoot over de streep. Er werd een voorstel uitgewerkt voor een waterbed, volledig op maat van onze wensen en behoeften. Alles werd berekend op onze individuele situatie.

Dipsss liet ons vrij om te kiezen waar we het aanbevolen slaapsysteem zouden aanschaffen. Omdat we, wegens onze professionele drukte, de bestelling liever meteen via het centrum lieten lopen, kon Dipsss ons een unieke garantie bieden: we mochten het nieuwe bed gedurende 1 maand evalueren. Waren we niet tevreden, dan zorgden ze voor vervanging door een ander systeem, zonder kosten! Ook krijgen we door toedoen van Dipsss automatisch het product toegestuurd dat jaarlijks aan het water moet worden toegevoegd. Handig, zo hoeven wij er zelf niet meer aan te denken. Van naservice gesproken.

Lees hier het hele verhaal
Katja Gobbin
Katja Gobbin

Mijn bed heeft me mijn leven gered.

Door een zeldzame ziekte, waarbij mijn spieren en huid ontsteken, werd het de laatste jaren voor mij onmogelijk om langer dan 2 uur per nacht te slapen. Dat was, bovenop de fysieke ongemakken, het toppunt!

Ik begon te hallucineren, kon niet meer normaal functioneren, werd compleet depressief en wilde zo niet meer verder leven. Dankzij een speciaal door Dipsss voor mij ontworpen bed kan ik nu bijna de hele nacht doorslapen en ben ik weer in staat helder en positief te denken.

Door de diepe, herstellende nachtrust is mijn lichaam ook beter gewapend tegen de ziekte. Ik heb veel minder ontstekingen dan vroeger en de doorligwonden zijn helemaal genezen. Ik heb terug zin in het leven. Ik lees alles over mijn ziekte en zet me zoveel mogelijk in om mensen met gelijkaardige aandoeningen en doorligwonden te helpen met informatie en tips. Omdat ik weet door welke hel ze gaan als ze ’s nachts niet meer kunnen slapen.

Lees hier het hele verhaal