Tot voor kort kon ik ’s nachts moeilijk de slaap vatten wegens pijn in de nek. Ik was erg afhankelijk van de zorgen van mijn osteopaat. Via via kwam ik bij het slaapadviescentrum Dipsss terecht die mij een waterbed op maat van onze individuele behoeften aanbeval. Ik slaap nu ongelooflijk lekker en diep.
Letterlijk alle plekjes zijn immers goed ondersteund en vooral de warmte is zeer heilzaam voor mijn nek.
Luisteren en oplossingen bieden in plaats van praten en verkopen. De aanpak bij Dipsss was totaal anders dan in de slaapwinkels die we hadden bezocht. In plaats van het klassieke verkoopspraatje – dat niet altijd even professioneel onderbouwd is – kregen we hier het verzoek rustig te gaan zitten en ons verhaal te doen. Na een grondige, professionele analyse concludeerde Dipsss dat een waterbed voor mij de ideale oplossing was. Deze doordachte aanpak van luisteren, analyseren en concluderen haalde ook mijn echtgenoot over de streep. Er werd een voorstel uitgewerkt voor een waterbed, volledig op maat van onze wensen en behoeften. Alles werd berekend op onze individuele situatie.
Dipsss liet ons vrij om te kiezen waar we het aanbevolen slaapsysteem zouden aanschaffen. Omdat we, wegens onze professionele drukte, de bestelling liever meteen via het centrum lieten lopen, kon Dipsss ons een unieke garantie bieden: we mochten het nieuwe bed gedurende 1 maand evalueren. Waren we niet tevreden, dan zorgden ze voor vervanging door een ander systeem, zonder kosten! Ook krijgen we door toedoen van Dipsss automatisch het product toegestuurd dat jaarlijks aan het water moet worden toegevoegd. Handig, zo hoeven wij er zelf niet meer aan te denken. Van naservice gesproken.
- Martine Vanzurpele, Linter